Organizator:

LOG-INSIGHT - wnikliwie o logistyce

Podziel się

Zapraszamy na pierwszą edycję spotkania Log-Insight, które odbędzie się już 31 maja 2022 r. w Poznaniu w ramach Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog.

Log-Insight to nowy punkt w programie targów Modernlog. Jest odpowiedzią na widoczne w branży logistycznej, magazynowej i transportowej zapotrzebowanie na otwartą dyskusję na temat codziennych wyzwań, trendów oraz przewidywań na przyszłość. To tutaj spotkają się eksperci z różnych dziedzin, aby wspólnie dyskutować o:

  • deficycie pracowników na rynku logistycznym
  • cyfrowych rozwiązaniach w logistyce skupionych na potrzebach klienta
  • wartości kierowców w łańcuchach dostaw
  • praktycznych aspektach ograniczania emisji CO2.
W programie - dyskusje panelowe i prezentacje. Zapraszamy!
Godzina Tytuł Występujący
11:00-11:30 „Obyś żył w ciekawych czasach” czyli jak makrootoczenie wpływa na zarządzanie firmą. dr Szymon Strojny
(Wyższa Szkoła Logistyki)
11:30-12:15 Rośnie deficyt pracowników - przygotuj się na elastyczny rynek pracy Donata Hermann
(GIGLIKE, PSML)
i Tomasz Miłosz
(GIGLIKE)

12:15-12:45 Jak projektować i wdrażać nowoczesne rozwiązania cyfrowe w logistyce skoncentrowane na potrzebach klienta Teodor Kula
(Done Deliveries, PSML)
i Bartosz Baca
(BBSG, PSML)
12:45-13:45 Czy kierowca dodaje wartości w łańcuchu dostaw? (DEBATA)
- Jak radzić sobie z rosnącą luką dostępności kierowców
- Jak podnieść wydajność pracy kierowców i całego transportu
- Kierowcy vs magazynierzy
- Czy automatyzacja i autonomiczny transport jest rozwiązaniem
Mateusz Boruta,
(ECR Polska) - moderator
Agnieszka Skoniecka
(PepsiCo Logistyka),
Jarosław Maciążek
(EPAL Polska),
Jakub Zając,
Rafał Kukotko
(Raben Logistics Polska),
Dariusz Krasoń
(Carlsberg Polska)
13:45-14:30 Być Lean&Green - marzenie logistyków w realiach zmian klimatycznych, wyzwań regulacyjnych i ekonomicznych.
Jak pogodzić w praktyce ograniczanie emisji gazów cieplarnianych z presją kosztową, dekarbonizację z ograniczeniem zużycia paliw kopalnych, ekonomię z ekologią.
Paweł Brzeziński
(ECR Polska),
Zbigniew Chęciński
(Auchan Retail Polska)
Justyna Dróżdż
(CHEP Polska)
14:30-14:50 Wystąpienie partnera Marcin Haładucha (Trans.eu)

Poznaj prelegentów Log-Insight:

Dr Szymon Strojny, Kierownik Katedry Organizacji i Zarządzania w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, ze specjalizacją w zakresie sprzedaży, obsługi klienta oraz polityki cenowej przedsiębiorstw. Absolwent i wieloletni pracownik Katedry Handlu i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej. Pełnił kierownicze stanowiska w działach sprzedaży zarówno przedsiębiorstw krajowych (Grupa Enea) jak i w korporacjach międzynarodowych (Netia Telekom S.A.). Współautor projektów szkoleniowo doradczych m.in. dla Orlen Oil, Grupy Żywiec, Meble Wójcik, IKEA). Konsultant, aktywnie współpracujący z kilkoma firmami szkoleniowymi (m.in. Sandler Training, House of Skills). Komentator ekonomiczny Radia Poznań. Autor wielu publikacji naukowych. Promotor dziesiątek prac dyplomowych.

Donata Hermann. Pasjonatka oraz ekspert ds. rynku pracy, która dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, dzieli się wiedzą jednocześnie rozwijając markę osobistą pod nazwą: Kadry w pigułce. Ekspercki wymiar wiedzy potwierdzają wydane publikacje wydawnicze; autorka wielu artykułów i porad z zakresu prawa pracy, autorka kursów online, autorka programu telewizyjnego Kadry w pigułce w telewizji biznesowej. Obecnie, jako liderka GIGLIKE zaangażowana w inicjatywę polegającą na tworzeniu oraz promowaniu innowacyjnego, elastycznego rozwiązania na rynku pracy dla GIGerów. Szukająca oryginalnych rozwiązań, odbiegających od standardowych procesów, wszystko po to aby sprostać wymaganiom rynku pracy przyszłości. Partner PSML

 

Tomek Miłosz, ekspert GIGekonomii i elastycznych form współpracy. Ponad 22 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kapitałem ludzkim (14 tys. EFT), transformacji biznesowej i innowacjach HR w międzynarodowych (29 krajach) firmach z sektora finansowego (GE Money) i usług profesjonalnych (PwC). Obecnie założyciel i CEO GIGLIKE, platformy biznesowej ułatwiającej firmom efektywną współpracę z GIGerami, czyli freelancerami, B2B, kontraktorami i niezależnymi współpracownikami.

 

Teodor Kula, Członek Zarządu PSML/ Chief Business Development Officer w Spółce Done Deliveries. Ponad 20-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym, specjalizujący się w zarządzaniu organizacjami z zakresu łańcucha dostaw, w operacjach logistycznych, oraz szeroko pojętym business developmencie. Menedżer zmiany odpowiedzialny za przygotowywanie i wykonywanie strategii rozwojowych dla przedsiębiorstw. Ekspert od projektów typu „Green Field”, dotyczących zakładania oraz rozwijania nowych inicjatyw biznesowych, wdrażania nowoczesnych i automatycznych rozwiązań magazynowych oraz przedsięwzięć w zakresie transportów ponadnormatywnych. W 2021 dołączył do zespołu firmy Done! Deliveries, gdzie jest odpowiedzialny za transformację spółki w kierunku cyfrowego spedytora, oraz budowę pozycji lidera w dostawach ekspresowych na rynkach europejskich.

 

Bartosz Baca, Członek Zarządu PSML/ Managing Partner, BBSG. Doświadczony menedżer z obszaru strategii i transformacji, z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży transportowej. Współzałożyciel i Partner w firmie doradczej BBSG, promotor działań z obszaru customer experience w świecie transportu i logistyki. Wcześniej przez wiele lat członek zespołu doradztwa biznesowego PwC. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Rennes 1, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Moderator procesów strategicznych i rozwojowych w obszarze łańcucha dostaw, wykładowca. W PSML od 2020 roku. Ekspert PSME, współlider projektu PSML: Kolej na Polskę. Wierzy, że innowacja, pomysły na zmianę mogą być generowane w najmniej oczekiwanych miejscach, ale najczęściej już istnieją w organizacjach i muszą być tylko zauważone i wykorzystane.

 

Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający, ECR Polska. Szczerze uważa, że dobrą współpracą firmy się bogacą. Zawodowo – tworzy warunki dla lepszego dialogu i bardziej wydajnej współpracy partnerów handlowych – poprzez wyjątkową platformę, jaką jest organizacja ECR Polska oraz Lean&Green. Aktywnie wspiera uczestników łańcuchów dostaw we wdrażaniu strategii zrównoważonego rozwoju. Jest autorem i współautorem rozwiązań i narzędzi dla łańcuchów wartości. Efektem jego pracy są m.in. praktyczne narzędzia i wiedza ułatwiające eliminowanie z łańcuchów dostaw kosztów nie przynoszących wartości (m.in. system Navigor oraz Program Lokalizacja Przyjazna Kierowcom). Prywatnie – zapalony cyklista, fotograf i entuzjasta turystyki wysokogórskiej.

 

Agnieszka Skoniecka, Senior Customer Service Manager w PepsiCo Logistyka. Odpowiedzialna za współpracę z grupą kluczowych klientów. Zarządza efektywną komunikacją tworząc szeroką agendę logistyczną, odpowiada za projekty uwzględniające różne oczekiwania i optymalizacje łańcucha dostaw we współpracy z klientami. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie logistyki i obsługi klienta.

Jarosław Maciążek, wiceprezes EPAL Polska. Przez 30 lat zdobył wszechstronne doświadczenie w branży paletowej. Na co dzień Członek Zarządu PalettenWerk, wiodącego producenta palet w Polsce. Jako wiceprezes EPAL Polska, reprezentuje również polskich firmy paletowe w międzynarodowych strukturach EPAL. Kiedy tylko nie zajmuje się nadzorowaniem produkcji palet, rozwojem biznesu czy innymi sprawami organizacji – odpoczywa delektując się muzyką i dobrym winem.

 

 

 

Jakub Zając, z-ca Dyrektora Operacyjnego ds. Dystrybucji Krajowej Raben Logistics Polska. Ma ponad 15 lat doświadczenia pracy w branży logistycznej, z czego od 10 lat związany jest bezpośrednio z operacjami w transporcie krajowym. Na co dzień odpowiada za sieć drobnicową firmy Raben w Polsce. Nadzoruje oraz wdraża rozwiązania zwiększające efektywność procesu transportu oraz współtworzy „Przyjazne środowisko pracy” dla Kierowców w Raben.

 

Rafał Kukotko Menadżer ds. Transportu, Raben Logistics Polska. W Grupie Raben od 23 lat. Obecnie w centrali spółki odpowiadam za współpracę z Przewoźnikami i Kierowcami w zakresie transportu krajowego. Wdraża rozwiązania optymalizujące proces transportowy a także odpowiadam za nadzór na taborem (pojazdy, naczepy)

Dariusz Krasoń, Logistics Manager, Carlsberg Polska. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarach Supply Chain w sektorze FMCG. Od ponad 10 lat związany z Carlsberg Polska pełniąc różne funkcje w ramach Supply Chain.  Pełni również rolę Co-Chairman of Supply Forum w ECR Polska. Aktualnie zarządza obszarami Transportu i Dystrybucji oraz odpowiada za rozwój obszaru Customer Collaboration. To właśnie procesy Customer Collaboration i budowanie wartości w całym Łańcuchu Dostaw są dla niego szczególnie ciekawe.  Z dużym zainteresowaniem obserwuje również rynek startupów w logistyce oraz nowoczesnych technologii. Ich wpływ na logistykę przyszłości będzie ogromny. Autor bloga o logistyce: www.dariuszkrason.pl  Publikuje informacje o logistyce, supply chain, zarządzaniu, innowacjach i nowych technologiach w logistyce. Absolwent Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, SGH w Warszawie oraz ICAN Institute.

 

Paweł Brzeziński, Programme Development Manager, ECR Polska. Zawodowo związany z ECR Polska, organizacją działającą na rzecz zrównoważonych łańcuchów dostaw. Na co dzień rozwija i promuje konkretne rozwiązania, które integrują rynek i w sposób systemowy wynoszą branżę logistyczną na wyższy poziom współpracy. Współtworzy neutralną platformę wymiany wiedzy i poszukiwania usprawnień w wielu aspektach logistyki. Chętnie podejmuje wyzwania, których uczestnicy rynku nie są w stanie realizować w pojedynkę. Uważa, że redukcja emisji oraz przeciwdziałanie rosnącej luce dostępności kierowców, to jedne z najważniejszych zadań, które wymagają pilnej reakcji wszystkich firm działających w branży TSL.

Justyna Dróżdż, Customer Experience Lead w CHEP Polska. Specjalistka od budowania rozwiązań zwiększających satysfakcję klienta. 12 lat doświadczenia w logistyce. Ponad 14 lat pracy u lidera rozwiązań poolingowych. Bogatą wiedzę o rynku wykorzystuje, tworząc strategiczne plany wzrotu i podnoszenia konkurencyjności oraz odkrywając obszary wartości dla klientów na każdym etapie ich podróży. Nadzoruje projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju w CHEP.”

 

Zbigniew Chęciński, specjalista w dziedzinie CSR w Transporcie i Logistyce w Auchan Retail Polska Zarządza bazą danych pozafinansowych w sektorze Transportu i Logistyki, wylicza i raportuje ślad węglowy T&L oraz koordynuje przepływ artykułów ekologicznych w centrach dystrybucyjnych. 9 lat doświadczenia w strukturach Logistyki Auchan zapewnia mu szerokie spojrzenie na wyzwania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu w całym łańcuchu dostaw. Prywatnie – miłośnik psychologii, rozwoju osobistego i poszerzania strefy komfortu. Wieloletni członek międzynarodowej organizacji, skupiającej pasjonatów komunikacji, przemawiania i przewodzenia.

 

 

Marcin Haładucha, Global Business Development Team Leader, Trans.eu Group. Pasjonat nowatorskich rozwiązań technologicznych dla biznesu, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży TSL. Od pięciu lat zawodowo związany z Trans.eu – największą platformą logistyczną w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza zespołem ds. globalnego rozwoju biznesu, który odpowiada za rozwijanie relacji z klientami oraz działania ich wspierające, m.in w zakresie doboru rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Informatyka w Biznesie, obecnie w trakcie studiów podyplomowych Executive MBA.

 

 

Partnerzy merytoryczni:

Partnerzy spotkania:

Partnerzy medialni: