SALON E-COMMERCE I OMNICHANNEL

Omnichannel to punkt obowiązkowy w strategii handlowej producentów i przedsiębiorstw handlu detalicznego. Konsumenci oczekują możliwości wyboru najwygodniejszego kanału podczas procesu zakupu. Integralną częścią strategii omnichannel są nowoczesne technologie, które sprawiają, że cały proces sprzedaży funkcjonuje jak dobrze naoliwiona maszyna. Logistyka jest branżą odgrywającą kluczową rolę w procesie wdrażania modelu omnichannel. Omnichannel wykorzystuje połączenie wielu kanałów sprzedaży w celu zbudowania takiej oferty dla klienta, która jest idealnie do niego dopasowana. Sedno strategii to interakcje, w których sieć należy zaangażować konsumenta. Działania składające się na omnichannel nie ograniczają się do internetu, ale dotyczą również sklepów stacjonarnych oraz zaplecza logistycznego odgrywającego niezwykle istotną rolę nie tylko w e-commerce. Logistyczne wsparcie e-commerce dzięki strategii omnichannel jest składową wielu działań online oraz offline. SALON E-COMMERCE I OMNICHANNEL podczas Modernlog wpisuje się w ten trend.

Zakres tematyczny salonu E-COMMERCE I OMNICHANNEL:

Marketing, SEO, CRM, systemy płatności, usługi kurierskie, systemy sklepowe, platformy sprzedażowe, oprogramowanie.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni





Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact