Organizator:

Prelegenci

Wojciech Stramski

Beyond.pl
Prezes Zarządu Beyond.pl

Wojciech Stramski

Beyond.pl
Prezes Zarządu Beyond.pl

Od 2020 r. Prezes Zarządu Beyond.pl, dostawcy usług data center, chmury i Managed Services obsługującego klientów z całej Europy. Wojciech posiada ponad 20 lat doświadczenia w polskich i międzynarodowych organizacjach. Karierę rozpoczął w KPMG Polska, gdzie odegrał aktywną rolę w transformacji polskiej gospodarki, przechodząc następnie do globalnych korporacji Altria oraz Honeywell w regionie EMEA. Następnie dołączył do Kulczyk Investments - jednej z największych prywatnych grup inwestycyjnych w Europie Środkowej. Na stanowisku Dyrektora ds. Zarządzania Portfelem Inwestycyjnym odpowiadał za rozwój spółek, równocześnie pełniąc role nadzorcze w wielu podmiotach należących do Kulczyk Investments, także notowanych na GPW. Absolwent Uniwersytetu Południowej Kalifornii na kierunku Business Administration Global Management.

Artur Kuśnierek

Jungheinrich Polska
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży

Artur Kuśnierek

Jungheinrich Polska
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży

Artur Kuśnierek, Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży, z firmą Jungheinrich Polska związany jest od początku jej istnienia. W dużym stopniu przyczynił się do rozwoju i rozpoznawalności marki na polskim rynku. Przez wiele lat był dyrektorem poznańskiego oddziału firmy.

Arkadiusz Kawa

PIT Łukasiewicz
Dyrektor

Arkadiusz Kawa

PIT Łukasiewicz
Dyrektor

W latach 2009 do 2019 pracował w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ma ponad 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Jest autorem 3 książek, współredaktorem 2 monografii i prawie 300 publikacji popularyzatorskich oraz naukowych. Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów w zakresie e-commerce i logistyki dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), A.T. Kearney, KPMG, OEX E-business, Wish, CMT Advisory, 4Kraft, SMART Project, Merlin.pl, Digital24.pl, Kompania Piwowarska (SABMiller). Pełnił również rolę konsultanta w kilku międzynarodowych projektach badawczych w zakresie e-commerce w Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA).

Profesor wizytujący dwukrotnie w University of Primorska w Słowenii. Odbywał dwa razy staż w University of Valencia w Hiszpanii i University of Osijek w Chorwacji. Prowadził też wykłady w Corvinus University of Budapest na Węgrzech.

Wykładał na studiach Executive MBA i podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Magdalena Hilszer

K-S SSE
Wiceprezes Zarządu

Magdalena Hilszer

K-S SSE
Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarządu Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Odpowiada za intensyfikację działań Polskiej Strefy Inwestycji w Wielkopolsce, które przekładają się na rozwój regionu i wzrost liczby inwestorów strefowych. Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, m.in. jako: Dyrektor Biura Regionalnego PARP w Poznaniu, Dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enea S.A. Executive MBA. Członek Rady Nadzorczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Wykładowca akademicki. Społecznie zasiada w Radzie Gospodarczej przy JM Rektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Radzie Przedsiębiorczości przy JM Rektor Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu.

Tomasz Ćwiek

K-S SSE
Manager Projektów Inwestycyjnych

Tomasz Ćwiek

K-S SSE
Manager Projektów Inwestycyjnych

Manager Projektów Inwestycyjnych w specjalnej strefie ekonomicznej, odpowiedzialny za promowanie wiedzy o powszechnej dostępności narzędzi wsparcia procesów inwestycyjnych i udzielanie ulg podatkowych w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.

W przeszłości praktyk kierujący jednostkami zakupowymi, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu i optymalizacji procesów zakupowych. Współautor regulacji i strategii zakupowych, oraz publikacji propagujących nowoczesne metody zarządzania zakupami. Menadżer, który w jednej z grup energetycznych budował i rozwijał Centrum Usług Wspólnych ZAKUPY oraz Centrum Usług Wspólnych ADMINISTRACJA.

W działaniach zawodowych i akademickich nacisk kładzie na konieczność wdrażania skutecznych narzędzi planowania, realizacji i kontroli zaspokajania potrzeb oraz zapewnienia bezpieczeństwa w organizacji. Propagator wykorzystania nowoczesnego oprogramowania do optymalizacji procesów kontrolingu i zarządzania.

Marta Cudziło

Łukasiewicz – PIT
Z-Ca Dyrektora Centrum Logistyki i Nowoczesnych Technologii

Marta Cudziło

Łukasiewicz – PIT
Z-Ca Dyrektora Centrum Logistyki i Nowoczesnych Technologii

Z-Ca Dyrektora Centrum Logistyki i Nowoczesnych Technologii, Kierownik Grupy Badawczej Logistyki w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny. Od ponad 17 lat project manager i doradca logistyczny. W trakcie swojej kariery prowadziła i współrealizowała kilkadziesiąt projektów konsultingowych dla firm w zakresie optymalizacji logistyki łańcucha dostaw, m.in. dla Energa Operator S.A., Grupa Żywiec, Leroy Merlin Sp. z o.o., NEUCA S.A., PGF S.A., Media Markt. Poza doradztwem logistycznym, od kilku lat koordynuje i współrealizuje projekty B+R współfinansowane przez instytucje krajowe oraz organy UE, polegające na badaniu nowych trendów i kreowaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających logistykę w Europie. Koordynuje działania Łukasiewicz-PIT w ramach partnerstwa EiT Urban Mobility. Absolwentka Wydziału Informatyki i Zarządzania, ukończyła studia doktoranckie Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W swojej karierze zawodowej współpracowała również z Wyższą Szkołą Logistyki, prowadząc zajęcia dydaktyczne z zakresu controllingu logistycznego, prognozowania i symulacji. Autorka lub współautorka artykułów branżowych i specjalistycznych o tematyce logistyki i optymalizacji łańcuchów dostaw.

Wiktor Żuchowski

Łukasiewicz – PIT
Ekspert w zakresie logistyki

Wiktor Żuchowski

Łukasiewicz – PIT
Ekspert w zakresie logistyki

Ekspert w zakresie logistyki, głównie w zakresie gospodarki magazynowej w Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny oraz wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Ponad 15-letnie doświadczenie w konsultingu logistycznym - project manager lub wykonawca ponad 100 projektów, dotyczących głównie usprawniania procesów magazynowania oraz koncepcji dotyczących budowy - rozbudowy magazynów, centrów dystrybucji. Tytuł doktora w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości. Autor lub współautor artykułów naukowych i specjalistycznych w zakresie logistyki. Zakres zainteresowań to poza magazynowaniem, zrównoważona logistyka oraz logistyka miejska.

Iwona Skurzewska

CLIP Intermodal
Dyrektor Handlowy

Iwona Skurzewska

CLIP Intermodal
Dyrektor Handlowy

Z branżą transportową Iwona Skurzewska związana jest od 2004 roku. Przez 14 lat pracy w PKP Cargo i Spółkach z grupy była odpowiedzialna za przewozy konwencjonalne krajowe i międzynarodowe, a od 2012 roku także za rynek przewozów intermodalnych. Sprawowała funkcje kierownicze, w tym w Zarządach i Radach Nadzorczych Spółek z Grupy PKP Cargo. Z CLIP Intermodal związana jest od 2021 roku.

Decyzja o powierzeniu tak ważnego stanowiska handlowego Pani Iwonie może być odebrana jako sygnał o potrzebie skupienia się na ekologii i zrównoważonym rozwoju. Transport towarów jest jednym z głównych źródeł emisji gazów cieplarnianych, a wykorzystanie transportu intermodalnego może przyczynić się do zmniejszenia tej emisji. W tym kontekście, przywództwo Pani Iwony na stanowisku handlowym może pomóc w promowaniu zrównoważonego rozwoju i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań ekologicznych w branży.

Michał Berg

H.Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych
Dyrektor Logistyki i Zakupów

Michał Berg

H.Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych
Dyrektor Logistyki i Zakupów

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Ekonomia oraz absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Posiada tytuł Europejskiego Logistyka nadany przez European Logistics Association. Absolwent programu MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.

Od roku 2008 zarządzał obszarem zakupów i logistyki w branży przemysłowej oraz branży kolejowej.  Realizował projekty  z zakresu optymalizacji i restrukturyzacji – m.in. centralizacja zakupów, magazynów, narzędziowni. Doświadczenie i wnioski dały bazę do kreowania rozwojowego i bezpiecznego łańcucha dostaw w różnego typu przedsiębiorstwach. Manager zaangażowany w tworzenie cyfryzacji procesów zakupowych i logistycznych, mających na celu podniesienie efektywności i stabilności łańcucha dostaw.

W latach 2011-2019, członek Rady Nadzorczej firmy z branży kolejowej, odpowiedzialny za ocenę efektywności działań zarządu spółki, w tym restrukturyzacji obszaru zakupów i logistyki wraz z wdrożeniem logistyczno-zakupowych standardów.

W latach 2019-2021 zarządzał projektem relokacji produkcji z krajów Europy zachodniej oraz Chin do Polski wraz z budową wspólnej fabryki dla przenoszonych procesów produkcyjnych.

Aktualnie na stanowisku Dyrektora Logistyki i Zakupów w firmie H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych, gdzie aktualnie wdraża proces  cyfryzacji dla zakupów i logistyki w celu zwiększenia efektywności zarządzanych obszarów oraz poprawę  bezpieczeństwa  łańcucha dostaw.

Jadwiga Emilewicz

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Sekretarz Stanu, Pełnomocnik rządu do spraw polsko-ukraińskiej współpracy rozwojowej

Jadwiga Emilewicz

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Sekretarz Stanu, Pełnomocnik rządu do spraw polsko-ukraińskiej współpracy rozwojowej

Krzysztof Antczak

Bank Gospodarstwa Krajowego
Prawnik, bankowiec, EMBA

Krzysztof Antczak

Bank Gospodarstwa Krajowego
Prawnik, bankowiec, EMBA

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w bankowości. Brał udział w finansowaniu wielu różnych projektów zarówno komercyjnych jak i publicznych poprzez różne formy m.in. konsorcja, obligacje przychodowe, środki europejskie. Członek rad nadzorczych spółek prawa handlowego. Prywatnie wieloletni miłośnik żeglarstwa, które rozwija również wśród swoich współpracowników. Wspierający zarówno osobiście jak i instytucjonalnie w inicjatywy społeczne.

Magdalena Taciak

Cushman & Wakefield Polska
Negocjator w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych

Magdalena Taciak

Cushman & Wakefield Polska
Negocjator w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych

Odpowiedzialna jest za wynajem powierzchni magazynowych i przemysłowych, a także poszukiwanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami, najemcami oraz deweloperami w regionie Poznania. Doświadczenie na rynku nieruchomości zdobywała w sektorze mieszkalnym w firmie Celka & Frąckowiak Real Estate oraz w firmie deweloperskiej Atal S.A. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na wydziale Zarządzania. Studia licencjackie ukończyła na kierunku Gospodarka Przestrzenna natomiast studia magisterskie na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją z zakresu zarządzania inwestycjami i nieruchomościami.

Przemysław Piętak

CBRE
Supply Chain Advisory Director

Przemysław Piętak

CBRE
Supply Chain Advisory Director

Przemysław zarządza projektami Supply Chain Advisory związanymi ze strategią łańcucha dostaw, projektowaniem sieci, oceną operacyjną i koncepcją obiektów dla klientów przemysłowych, detalicznych i logistycznych. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu pracy w największych światowych firmach 3PL, dobrze rozumie proces rozwoju biznesu w logistyce kontraktowej i projektowania rozwiązań oraz jest w stanie wspierać klientów, którzy poszukują nowego partnera 3PL lub chcą ocenić wydajność obecnych. Związany z branżą łańcucha dostaw i logistyki od blisko 20 lat, pracując po stronie producenta (Grupa Żywiec / Heineken), firm doradczych (Roland Berger / Logisys) oraz firm logistycznych (CEVA Logistics / HUB Logistics). Współpracował z klientami z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Holandii, Wielkiej Brytanii i innych regionów.

Justyna Płonka

K-S SSE SA

Justyna Płonka

K-S SSE SA

Wojciech Olasek

Volkswagen Poznań
Dyrektor obszaru Sterowanie Fabryką i Logistyka dla zakładów w Poznaniu i Wrześni

Wojciech Olasek

Volkswagen Poznań
Dyrektor obszaru Sterowanie Fabryką i Logistyka dla zakładów w Poznaniu i Wrześni

Wojciech Olasek z koncernem Volkswagen związany jest od ponad 20 lat. W tym czasie zajmował różne stanowiska w kraju i za granicą, głównie w obszarach logistyki. Posiada również doświadczenie we wdrażaniu nowych modeli do produkcji oraz rozruchu nowych zakładów produkcyjnych. Obecnie jest dyrektorem obszaru Sterowanie Fabryką i Logistyka dla zakładów w Poznaniu i Wrześni. W tej funkcji odpowiada za zapewnienie optymalnego planowania programu produkcyjnego, sterowanie fabrykami, zapewnienie części do produkcji aut, optymalne i przyjazne środowisku procesy logistyk inbound, inhouse i outbound.

Andrzej Bekierski

Maszoński Logistic
Contract Logistic Business Development Director

Andrzej Bekierski

Maszoński Logistic
Contract Logistic Business Development Director

Od ponad 15 lat zajmuje się szeroko pojętą logistyką. Od 2008 roku zatrudniony w firmie Raben Polska odpowiadał, za uruchomienie nowego oddziału w Opolu. Był odpowiedzialny za stworzenie struktur biurowych, sprzedażowych oraz części transportowo-magazynowej. Po tym okresie nastąpiły przenosiny do Oddziału w Gliwicach i objęcie opieki i rozwojem lokalnego działu sprzedaży. Kolejne zadanie w strukturach Raben to objęcie stanowiska Key Account Managera w dystrybucji międzynarodowej. Od 2017 zatrudniony w Centrali Raben Logistics Polska, gdzie był odpowiedzialny za rozwój logistyki magazynowej.

W Maszoński Logistic zatrudniony od 02.11.2022 na stanowisko Contract Logistic Business Development Director. W firmie Maszoński jest odpowiedzialny za zbudowanie struktur, kompetencji wewnątrz organizacji potrzebnych do uruchomienia i zarządzania logistyką magazynową.

Maciej Grabowicz

Alfa Terminal

Maciej Grabowicz

Alfa Terminal

Marcin Fabianowicz

Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Marcin Fabianowicz

Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Grzegorz Gałczyński

Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Strategic Industries Manager

Grzegorz Gałczyński

Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Strategic Industries Manager

Agnieszka Sawicka

Panattoni Europe
Development Manager

Agnieszka Sawicka

Panattoni Europe
Development Manager